wtorek, 6 września 2016

45.

Dzień dobry wtorkowo :)
Jakie macie plany na dzisiejszy dzień? Ja niebawem wybywam do pracy, bo urlop skończył się nieubłaganie. Wszystko wskazuje na to, że będę w pracy spędzać w tym roku szkolnym sporo czasu, bo trafiło mi się parę nadgodzin ;) Wierzę, że jednak uda mi się znaleźć czas na szycie i na tego bloga. Z resztą będę w zasadzie musiała jakoś znaleźć ten czas, bo przecież jeszcze przede mną pół roku zajęć na kursie a potem być może egzamin praktyczny i teoretyczny. W najbliższą sobotę i niedzielę mam pierwsze zajęcia w tym roku. Nie wiem jeszcze ile godzin i jakie zajęcia będziemy mieć, ale jakie by nie były, to i tak będę musiała w domu dużo sama przerobić.
W najbliższym czasie chcę sobie zrobić próbnik ściegów, szwów i próbnik z kawałkami materiałów. Miałam to zrealizować podczas wakacji, ale nie udało się. Brakło mi czasu :D
Teraz chciałam Wam pokazać zdjęcie bluzki, którą ostatnio szyłam.
Przód wygląda tak:


A tył tak:




Zdjęcia na sobie będą może innym razem ;)

A na koniec chciałam Wam jeszcze napisać, że w szarej bluzie (post 43) już byłam parę razy i nosi się bardzo dobrze :)


4 komentarze:

  1. świetna bluzeczka , zazdraszczam talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko :) Na razie się uczę, ale mam nadzieję, że z czasem nabiorę wprawy :)

      Usuń
  2. Nowy rok szkolny się zaczął. Co dla jednych oznacza więcej pracy (nauczycieli), dla innych więcej luzu (rodziców). Ot, tak dla równowagi.
    Mam jednak nadzieję, że znajdziesz czas na szycie i pokazywanie prac.
    Co do bluzeczki, to wygląda bardzo fajnie. Po zdjęciu nie umiem poznać tkaniny, ale robi wrażenie delikatnej i zwiewnej. Ciekawe jak będzie się nosić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyjścia, muszę znaleźć trochę czasu, bo chciałabym opanować to szycie :D
      Co do bluzki, to nie mam pojęcia co to za materiał, na pewno jest to jakiś rodzaj dzianiny. Nosi się dobrze :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń