sobota, 17 lutego 2018

86.

Witajcie ciepło :)
Rozpoczął się weekend z czego bardzo się cieszę. Mam więc przed sobą dwa wolne dni od pracy zawodowej 😁
Pogoda za oknem nadal nie rozpieszcza. Miałam jechać dzisiaj do Ikei ale to chyba przełożę na jutro. Chcę sobie kupić narzutę na łóżko i parę drobiazgów, bo zapomniałam je kupić podczas pobytu w Ikei w zeszły piątek. Kupiłam wtedy leżankę i nowe tablice do pracowni. Dzięki uprzejmości mojego szwagra tablice wiszą już na ścianie.




Na czarnej można pisać kredą, a na metalowej zawieszać różne kartki na maleńkich żabkach.
Ta czarna bardzo mi się podoba, bo służy do planowania. Można rozpisać coś do zrobienia przez 7 dni tygodnia. Dodatkowo są zamontowane 3 gałki na których można coś zawiesić.
Co do metalowej to szkoda, że jest dostępna tylko w kolorze złotym. Wolałabym w białym lub srebrnym. Myślę, że obie idealnie się przydadzą w mojej szyciowej pracowni 😊
W najbliższych dniach mam zamiar pouzupełniać je.
Dzisiaj natomiast będę dalej kroić materiały na piórniki i myszki.


 Szablony do wszystkich  50 maskotek (o których pisałam w poprzednim poście) już zrobiłam, więc też mogę już ciąć resztki materiałów wg szablonów.




Ja zmykam do cięcia, a Wam życzę przyjemnego weekendu :)

1 komentarz: