środa, 4 października 2017

79.

Witajcie :)
Za chwilę zmykam do pracy. Ostatnio nic nie szyłam (nie licząc zszywania czapki z dresówki), bo sporo czasu zajmuje mi praca zawodowa i nowe zajęcia na kursie A.71. O tym skrobnę wieczorem, a teraz na szybko chciałam się z Wami podzielić wiadomością, którą otrzymałam dzisiaj od Janka Leśniaka. Otóż jest już dostępna jego nowa książka: "Jak szyć spódnice i sukienki". Można ją nabyć już teraz w przedsprzedaży na stronie Empiku. Ja już zamówiłam egzemplarz dla siebie :) Myślę, że warto ją kupić, bo zapowiada się bardzo ciekawie :) Na stronie FB Janka i na jego blogu możecie zobaczyć i poczytać co książka zawiera. Tutaj macie LINK do opisu :) Polecam gorąco 😊 Na pewno się ta książka przyda każdej osobie, która lubi szyć i kolekcjonować książki o tej tematyce 😁

2 komentarze:

  1. ja przy szyciu zapewne straciłabym wszystkie palce
    umiem co najwyżej zaszyć skarpetki jak zrobię dziurę paluchem ;)

    OdpowiedzUsuń