czwartek, 31 grudnia 2015

15.

Spódnicę pokazaną w poprzednim poście szyłam na zajęciach w "Pracowni wytwarzania odzieży", natomiast na zajęciach w "Pracowni kreowania ubioru" zaczęłam szyć drugą spódnicę. Jest to również spódnica podstawowa, ale szyta już według szablonu, wykonanego w/g moich wymiarów. Ta różni się od poprzedniej tym, że zamek nie jest z tyłu, tylko w lewym boku. Jest to również zamek kryty. I muszę to koniecznie napisać: zostałam pochwalona za wszycie tego zamka :D






Spódnica nie jest jeszcze skończona. Trzeba ją jeszcze wykończyć w dole, a także przyszyć guziczek i zrobić dziurkę na pasku. W poprzedniej spódnicy dziurkę robiłam na maszynie - dziurkarce. Rewelacyjne urządzenie, które samo robi dziurki :D 
Zdjęcia są mało atrakcyjne, bo robione na szybko, ale jak skończę spódnicę, to ją wyprasuję i wtedy pokażę Wam ją w całej okazałości :)
 W ten oto sposób uszyłam po raz pierwszy dwie proste spódnice. Tak więc, "pierwsze koty za płoty" :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz