sobota, 12 marca 2016

27.

Parę dni temu, 9 marca, minął rok odkąd postanowiłam założyć tego bloga i napisałam pierwszego posta. Aby to jakoś uczcić, zgłosiłam swojego bloga do konkursu Szyciowy Blog Roku 2015 w kategorii OSOBOWOŚĆ.  Co prawda krótko prowadzę bloga, ale skoro jest taka okazja, to grzech byłoby nie skorzystać :P Może w ten sposób więcej osób się dowie o moim blogu i zechce tu do mnie zajrzeć :)

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/niebieski-kot-szyje/


 Głosowanie rozpocznie się niebawem, bo już 17 marca i zakończy 21 marca. Miło mi będzie jeśli zdobędę chociaż jeden głos :)
O wydarzeniu SZYCIOWY BLOG ROKU 2015 można też poczytać na Facebooku 
Fajnie, że jest taki konkurs, bo w ten sposób można poznać wiele ciekawych blogów i ich autorów :)


www.szyciowyblogroku.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz