czwartek, 17 marca 2016

30.

Niedawno pisałam, że zgłosiłam tego bloga do konkursu "Szyciowy Blog Roku 2015". Wiem, że to małe szaleństwo z mojej strony, bo blog dopiero co ukończył zaledwie pierwsze urodziny. Raczej nie mam szans na wygraną czy choćby wyróżnienie, ponieważ konkurencja jest spora i mocna. Jednak nie od razu Kraków zbudowano i od czegoś trzeba zacząć! Dlatego będę się cieszyć z każdego Waszego oddanego głosu :) :) :) Głosować można od dnia dzisiejszego do 21 marca. Jeśli więc podoba Wam się mój blog, lubicie go czytać i tu zaglądać to zapraszam gorąco do głosowania :)

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/niebieski-kot-szyje/

Po kliknięciu w obrazek pokaże Wam się moje zgłoszenie i przycisk do oddania głosu.
Z góry bardzo dziękuję za każdy oddany głos :) :) :)
A i jeszcze jedno!
Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu podając swój e-mail, ma szansę wygrać jeden z 50 poradników Łucznika –„Proste i modne szycie”, „Uszyj w jedno popołudnie” lub „Patchwork krok po kroku”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz