sobota, 6 sierpnia 2016

35.

W ramach ćwiczeń wszywania zwykłych zamków na zajęciach "Pracowni krawieckiej" szyłam piórniki. Takie zwykłe, tradycyjne. Poszukałam najpierw tutorialu w Internecie aby wiedzieć co i jak po kolei należy zrobić. Znalazłam kilka różnych, jedne bardziej zrozumiałe, inne mniej. I tak metodą prób i błędów powstał pierwszy :)







 Uszyłam go z dwóch kawałków materiału i dwóch kawałków podszewki podklejonej flizeliną. Wszystkie miały wymiary: 10 x 21 cm. Gotowy piórnik ma natomiast 7,5 x 15,5 cm i jest raczej płaski.

 Drugi piórnik uszyłam z kawałków materiałów, które miały podobne wymiary: 10 x 22 cm. Natomiast skończony piórnik ma 14 cm długości, 4 cm szerokości i 5 cm wysokości.






A tak wyglądają zestawione ze sobą :)


Powstał jeszcze trzeci podobny do tego drugiego, ale nieco większy. Kawałki materiałów miały wymiary 12,5 x 27,5 cm, natomiast materiał na uchwyt: 7,5 x 12,5 cm. Skończony piórnik ma 22 cm długości, 7,5 cm szerokości i 2,5 cm wysokości.


Oprócz tych trzech powstały kolejne, o których napiszę w kolejnym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz