piątek, 30 grudnia 2016

51.

W tym poście napiszę kilka słów o książkach jakie ostatnio kupiłam.

 Ci co mnie znają wiedzą, że uwielbiam książki o rękodziele, a ostatnio szczególnie o szyciu :)
Jak tylko coś nowego pojawi się w księgarni, to staram się to kupić. Tak się więc złożyło, że 5 nowych pozycji zasiliło moją biblioteczkę. Trochę więcej na temat tych książek napiszę innym razem. Może przydadzą Wam się moje recenzje.




Tak jak już wspomniałam nie będę teraz pisać o żadnej z tych książek. Jednak chcę napisać Wam o wydarzeniu, które miało miejsce niedawno, a związane jest z jedną z tych pozycji.
Otóż miałam okazję poznać autora książki "O szyciu" - Janka Leśniaka osobiście. Miało to miejsce w Katowicach w sklepie mojej koleżanki Kasi. Janek miał tam swoje spotkanie autorskie związane z wydaniem swojej książki. Spotkanie połączone było z warsztatami szycia komino-kaptura. Mogłam wypić kawę w towarzystwie Janka i trochę z nim porozmawiać. Jest bardzo sympatyczną osobą 😊 Pewnie niektórzy z Was mogą kojarzyć Janka z jego bloga: KLIK oraz z artykułów, które pisał do "Molly potrafi" czy z filmików, które były emitowane w DDTVN. Oczywiście zrobiłam sobie pamiątkowe zdjęcie z Jankiem i poprosiłam go o autograf 😊


Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję spotkać się z Jankiem 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz