piątek, 30 grudnia 2016

52.

Kolejny dzisiejszy post będzie dotyczył "Złotego Kroju". Pewnie sporo z Was już go zna. Mnie ponad rok temu koleżanka przesłała link do filmiku reklamowego. Zachwyciło mnie to, jednak cena nieco zaskoczyła. Uważam, że trochę za drogie są te zestawy. Postanowiłam jednak uskładać potrzebną kwotę i za jakiś czas kupić jeden z zestawów. Zastanawiałam się tylko czy będę umiała z tego szyć, bo czytałam, że nie ma do tego instrukcji takich jak np. w Burdzie. W czerwcu miałam okazję zobaczyć na jakiej zasadzie to działa, gdyż koleżanka miała to w swojej ofercie sklepu a w lipcu zdecydowałam się w końcu kupić zestaw podstawowy z krzywikami z tworzywa. Są one bowiem bardzo przydatne przy rozrysowywaniu konstrukcji.


 Z braku czasu nie miałam jeszcze okazji spróbować uszyć czegokolwiek z tego zestawu. Skserowałam na razie kilka rysunków modeli, żeby nie niszczyć oryginałów. Trzeba bowiem kartkę z narysowanym maleńkim wykrojem poskładać aby móc poprzenosić poszczególne punkty w celu powiększenia wykroju. W nowym roku mam zamiar w końcu spróbować coś uszyć. Jestem sama ciekawa czy dam radę. Ania z COZASZYCIE pokazywała kiedyś w jednym ze swoich filmików jak uszyć szorty według jednego z wykrojów ze Złotego Kroju. Nie było to zbyt skomplikowane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz