piątek, 30 grudnia 2016

48.

Jest piątek, przedostatni dzień grudnia. Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Pora więc podsumować to co się wydarzyło w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Było pracowicie. Pochłonięta pracą zawodową miałam mniej czasu na szycie niż bym tego chciała. Za mało też czasu na regularne prowadzenie bloga. Zmęczenie po pracy wygrywało z chęcią szycia czy pisania. Od Nowego Roku chciałabym to zmienić ale zobaczymy czy się uda. Mam w głowie kilka pomysłów na małe zmiany na moim blogu, które mają sprawić, że będzie on ciekawszy. Czy to wyjdzie, zobaczymy 😄 Póki co poniżej zrobiłam zestawienie rzeczy, które udało mi się w mijającym roku uszyć. Obok nazwy rzeczy podaję w nawiasie nr postu aby szybciej można było daną rzecz odnaleźć, gdyby ktoś z Was chciał więcej na ten temat poczytać. Tak więc oto to zestawienie:
  1. Zielona sukienka  - Burda "Szkoła szycia" nr 1/2014 (21),
  2. Zielona spódnica - uszyta na zajęciach kursu (22),
  3. Bezrękawnik polarowy - Burda nr 11/2015 (23),
  4. Spodnie i bluzki dla dzieci z białego polaru - wykrój z Burdy (28),
  5. Piórniki (35,36),
  6. Bluzka w paski - Burda "Szkoła szycia" cz.2 nr 1/2015 (37),
  7. Kardigan z zielonego polaru - Burda "Szkoła szycia" cz.2 nr 1/2015 (38),
  8. Spodnie - uszyte na zajęciach kursu (39),
  9. Szara bluza - Burda "Szkoła szycia" cz.2 nr 1/2015 (42),
  10. Dwuwarstwowa bluzka w kolorze ecru - Burda nr 1/2016 (44,45),
  11. Okładka na kalendarz/notes - (46). 
Oprócz wyżej wymienionych rzeczy uszyłam jeszcze parę rzeczy o których jeszcze nie pisałam. Była ta bluzka z ikeowskiego prześcieradła, bluzka z długimi rękawami uszyta na zajęciach kursu i próbki: kieszeni, zamków, kołnierzyków i dekoltu. O nich i paru innych rzeczach które się wydarzyły w ostatnim czasie chciałam napisać w jednym obszernym poście, ale byłby chyba nieco za długi. Dlatego o każdej rzeczy napiszę w kilku krótszych, ale osobnych postach. Tak chyba będzie lepiej i przejrzyściej 😄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz