czwartek, 10 sierpnia 2017

71.

Witajcie :) Za oknem pogoda znowu niezbyt fajna, duszno i cały czas coś "wisi" w powietrzu. Nie bardzo mam ochotę cokolwiek dzisiaj robić ;)
W tym poście chciałam Wam pokazać drugą z kolei uszytą ostatnio bluzkę. Jest to bluzka kimonowa, a więc prosta do uszycia, tak jak i ta z postu poprzedniego. Szczególnie polecam osobom początkującym spróbować na początek uszyć coś takiego :)
Wykrój pochodzi z Burdy nr 9/2011, model 108. Odrysowałam linie dla rozmiaru 38. Materiał zakupiłam w Materialistach w Katowicach, a więc stacjonarnym sklepie Wytwórni z serca (Wytworniazserca.pl).
Kupiłam 166 cm i tyle starczyło w sam raz na tą bluzkę. Są to czarne groszki na białym tle.





 Po wycięciu zabrałam się za zszywanie. Generalnie kolejne etapy szycia przebiegały tak samo jak podczas szycia bluzki nietoperz z poprzedniego wpisu. Jedyna różnica polegała na tym, że zeszyte brzegi materiału przeszyłam jeszcze owerlokiem. Po za tym wszystkie elementy zszywałam na przemysłowej stębnówce.



Brzegi dołu i rękawów podwinęłam dwa razy i przestębnowałam.



 Dekolt wykończyłam pliską.


Muszę jeszcze się nauczyć ładnego wykańczania tych brzegów pliski widocznych na lewej stronie.
Macie jakieś sposoby na to?

A tak skończona bluzka prezentuje się na mojej osobie :)




Mam zamiar uszyć według tego wykroju jeszcze ze dwie bluzki. Jednak teraz chcę, żeby jedna miała rękawy 3/4, a druga miała większy dekolt, a może uszyję tylko jedną z krótszymi rękawami i większym dekoltem. Zobaczymy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz