czwartek, 24 sierpnia 2017

76.

Jeszcze jedną bluzkę uszyłam w ciągu ostatnich dni. Jest to bluzka z tego samego wykroju co ta z postu 73. Wykrój pochodzi najnowszej Burdy 8/17. Materiał kupiłam w Tanich Tkaninach w Dąbrowie Górniczej. Był tylko 1 metr.  Materiał bardziej by się chyba nadawał np. na poszewki na poduchy niż na bluzę, bo jest szorstki w dotyku. Jednak skusiłam się aby go kupić z dwóch powodów: po pierwsze bardzo spodobał mi się wzór, a po drugie cena była rewelacyjna - kupiłam go za całe 5 zł 😀










Wolałabym zamiast szarego czarny ściągacz, ale niestety już nie miałam.
Zdjęcia kiepskiej jakości, bo to odbicie w lustrze było robione wieczorem zaraz po skończeniu szycia. Zazwyczaj zdjęcia robię zaraz po uszyciu i najczęściej nie mam na to zbyt wiele czasu. Muszę to jednak zmienić.

Zostało mi jeszcze kilka materiałów, które mają tylko po 1 metrze długości, więc pewnie jeszcze parę prostych bluzek powstanie. W międzyczasie jednak może wezmę się za szycie czegoś bardziej skomplikowanego z większych kawałków.  No i arkusz z Washpapa nadal czeka na swoją kolej. A muszę przyznać, że mam ochotę kupić coś nowego 😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz